Yanlış yerde,
elinizden gelenin en iyisini yapsanız da yeterli olmaz.
Ama doğru yerde,
sadece varlığınız bile kutlanır.
Anlaşılmak için kendinizi tüketmediğiniz yere aitsiniz.
İnsan değer gördüğü yerde güzelleşir,
anlaşıldığı yerde çiçek açar.
Işığınızı kıymet bilenler görmeli.. 🌸