Güzel olan;
Her günü seninle tekrar tekrar yaşamak,
Erimek yarını olmayan zamanlarda.
Durdurmak bir yerde bütün saatleri,
Bütün kuralları kırıp parçalamak.
Sonra varmak o yerlere, mevsimlere dur demek.
Kar yağarken çiçek açtırmak ağaçlara.
Güneşi bir akşam saatinde tutup bırakmamak.
Sonra doldurmak ay ışığını kadehlere, delicesine içmek.
Ve unutabilmek her şeyi ansızın,
Sevmek seni en yücesiyle sevgilerin.
Birlikte geçmiş, gelecek bütün çağları aşmak.
Güzel olan;
Sevmek seni Tanrılar gibi, seninle Tanrılaşmak...
Ümit Yaşar Oğuzcan
Seni maddenin dışına çıkarıyorum,
Ölümsüzlüğün kapılarını açıyorum sana...
Anlamıyor musun?
Bir dünya var üzerinde yaşadığım;
Seninle dopdolu.
Bildiğim bir şehir var ;
Bütün sokakları senin adını taşır. Ümit Yaşar Oğuzcan