Ben doğmadan önce arkamda sınırsız bir zaman vardı.Ben öldükten sonra da,bitip tükenmeyecek bir zaman!Yaşarken hiç düşünmezdim bunları;ışıklar içinde yaşayıp giderdim;iki karanlık zaman arasında.
Bir kadın,bir adama”seni seviyorum”dedi.Adamda “kalbim keşke aşkına layık olsaydı!” diye karşılık verdi.
Kadın”sen beni sevmiyor musun yoksa?” diye sordu adama.Adam da baktı,hiçbir şey demedi.
Sonra kadın çığlığını bastı”senden nefret ediyorum!”
Adam da ona dedi ki:”Kalbim nefretine de layık olsaydı!”