Kitabın adı yetiyor kitabı sevmeme..
Şükrü Erbaş; insanı derinden etkileyen sözleriyle, inanılmaz tespitleriyle, yine harika kitap. Kitapta o kadar çok yerin altını çizdim ki tekrar tekrar okuyup düşünüyorum.
Bazı kitapları bir kere okumak yetmezmiş, defalarca dönüp dönüp okumak gerekirmiş. Bu da öyle bir kitap..
'İnsanın Acısını İnsan Alır' diyor ya Şükrü Erbaş ve ben de ekliyorum 'İnsana Acıyı İnsan Verir'