Onlar gençken hiç mi hata yapmadılar, analarının karnından kusursuz mu doğdular? İnsan pek çok şeyi hata yaparak öğrenmez mi? Onların görevi, bizleri kırmadan eğitmek değil mi?
O an düşündüm. Sahi benim babam nasıldı? Her şeyimle o denli annem ilgili ki, yaşamımın öyle büyük bir bölümü annemle geçiyor ki… “Benim babam, ha var, ha yok,” dedim.
Kaçgunda, kaçakta
Can havlindesin…
Ve çocuk ölüleri
Parçalanmışlar
Daha süt kokuyorlar
Ve anne ölüleri
İncecikten, gencecikten
Açık hepsinin gözleri.
Halkım benim
Askıda çığ…