"İstemeden varım, istemeden öleceğim. Olduğum şeyle olmadığım şey arasında, hayal ettiğim şeyle hayatın beni yaptığı şey arasında bir boşluğum..."
İnsanın dostunu unutması çok acı bir durum. Kaldı ki gerçek dostu bulmuş kaç kişi var aramızda? Günün birinde onu unutursam sayılardan başka hiçbir şey görmeyen büyük insanlara benzerim.