Şuraya bir cümle koydum.
Bırak acımızı birileri duysun.
Hem zaten şiir niye var?
Dünyanın acısını başkaları da duysun.
Acı mıhlanıp kalpte durmasın, ortada dursun.
Olur ya biri eline alır okşar, biri alnından öper, az unutursun.
Buraya küçük mutlu güneşler koydum.
Günlerimiz karanlık ve çok soğuyor bazı akşamlar, ısınırsın.
Buraya bir inanç bir inat koydum.
Tut ki unuttun, tekrar bak. O inat neyse sen osun.
Burada bir tutam sabır var.
Kendiminkinden kopardım bir parça (bende çok boldur).
Lazım oldukça ya sabır ya sabır, dokunursun.
Burada güzel çaylar var.
Bu aralar senin için önemli.
Bitki çayları, kış çayları, şuruplar, kompostolar.
Demlersin, maksat midene dostluk olsun.
Buraya bir silkintiotu koydum.
Kırk dert bir arada canına yandığım, kırkına birden deva olsun.