Beste...

Beste...
Hayalperest bir o kadar da gerçekçi.
Reklam
Ama burada gereksiz bir soru soruyordum kendime: "Hangisi daha iyidir, kolay elde edilmiş bir mutluluk mu, yoksa insanı yücelten acılar mı? Evet, hangisi daha iyidir?"
Hiçkimse, herkesin işine karışabilir mi karışamaz mı bilmem ama; herkes, hiçkimsenin işine karışabiliyormuş.
İlişkiler
Ben tek başınayım, onlarsa hep birlikteler.
Reklam