Beste...

Beste...
Hayalperest bir o kadar da gerçekçi.
Yalnızca aşk. Hoş bir ölüm şekli!
Reklam
Belki de aşık olduğumu sanıyordum yalnızca. Belki de yalnızca açtım, yalnızlık çekiyordum; herhangi birinin oyuncak bir tabancayla vurabileceği bir hedeftim.
Nasıl da severim ulaşılmaz olanı!
Ben kızdığımı nadiren belli ederim. Teesürümü de hiç göstermem. Herkes beni keyfi yerinde, daima gülen biri sanır. İşte bunun için yazılarım çok dertlidir. Hayatımda gösteremediğim teessürümü yazılarımda gösteriyorum.
Durumlar böyle işte, adeta buzullarda bi' ev inşa edip Orada yaşar gibi, öylesine.
Müzik