"Eğer acıdan kaçınılabiliyorsa, yapılacak anlamlı şey nedenini ortadan kaldırmaktır, çünkü gereksiz yere
acı çekmek, kahramanca değil, mazoşistçe bir tutumdur."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"... insanı en çok yaralayan şey (ki bu hem yetişkinler hem de cezalandıran çocuklar için geçerlidir) fiziksel acı değil, haksızlığın, mantıksızlığın verdiği ruhsal ıstıraptır."
"Muallime dudak büken ey gafil uyan!..
Para değil bu mesleğe onu bağlayan,
Hocalığın sihirli bir iptilasıdır…
Ölecekler bırakmadan belki hiçbir iz;
Fakat dünkü talebeler bunu biliniz:
Muallimler asrımızın evliyasıdır…"