Eğer karısını döven komşumuza göz yumuyorsak o taşı biz atıyoruz! Eğer erkek olduğu için kadınlardan daha güvenilir buluyorsak o taşı biz atıyoruz! Eğer sevdiği adamla kaçtığı/yaşadığı için damgalıyorsak, o taşı biz atıyoruz! Eğer haksızlık ve adaletsizliğe karşı sesimizi yükseltmiyorsak, o taşı yine biz atıyoruz! Ve eğer emeğin karşılığını vermiyorsak ve almıyorsak, zordakini/çukurdakini dışarı çıkartmıyorsak, ve atılan taşlarını önünde durmuyorsak, o taşları bizler atıyoruz! Atmayın, attırmayın!
-Alıntı-