Çünkü güzel olan şey, geçerken yakalanandır…
… bunun anlamı, hayatın hep o güzellik ile ölüm arasındaki, hareket ile yokoluşu arasında dengede sürdürmek gerektiği ? Canlı olmak belki de budur: ölen anların ardından koşmak.
En büyük öfke, en büyük yoksunluk, kültürler arasında, bağdaşmaz Semboller arasında tereddüt geçirmektir, bir kültüre sahip olmama duygusudur. İnsan nerede olduğunu bilmezse nasıl varolabilir?