Hayatımın bu döneminde bütünüyle şaşkınlık içindeydim. Hiçbir inanç şekli, hiçbir sistem beni etkilemiyordu. Her şey kaos içindeydi. Eskiler bana küçük geliyordu ve yerine koyacak bir şey de bulamamıştım.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çünkü güzel olan şey, geçerken yakalanandır…
… bunun anlamı, hayatın hep o güzellik ile ölüm arasındaki, hareket ile yokoluşu arasında dengede sürdürmek gerektiği ? Canlı olmak belki de budur: ölen anların ardından koşmak.