'Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım...'
☆•°Böylesine güzel bir gökyüzünün altında, bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyordu?°•☆
°•°Umut belki de gelecek sayfadadır.
Kapatma kitabı.•°•
Nietzsche'nin Zerdüşt'ün başına yazdığı söz, bütün felsefe metinleri için geçerlidir : "Herkes ve hiçkimse için..." Bu da şu demek :
"Anlayabilecek durumda olan herkes anlayabilir; ama işte, hiçkimse o durumda değil ..."
Yaşamında, genel çizgilerinde,
üç tür 'şey' le karşılacaksın:
1) Gelip geçmiş şeyler.
2) Gelip geçmemiş şeyler.
3) Gelmeyip geçmiş şeyler.
4) Gelmeyip geçmemiş şeyler...
Ne beklediğini bilerek ama beklemeden yaşayacaksın : en çok beklediğin de
gelse bile bir gün,
hiçbir zaman beklediğin anlamda gelmeyeceğini bilerek ...