'Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım...'
☆•°Böylesine güzel bir gökyüzünün altında, bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyordu?°•☆
°•°Umut belki de gelecek sayfadadır.
Kapatma kitabı.•°•
Yaşamında, genel çizgilerinde,
üç tür 'şey' le karşılacaksın:
1) Gelip geçmiş şeyler.
2) Gelip geçmemiş şeyler.
3) Gelmeyip geçmiş şeyler.
4) Gelmeyip geçmemiş şeyler...
Ne beklediğini bilerek ama beklemeden yaşayacaksın : en çok beklediğin de
gelse bile bir gün,
hiçbir zaman beklediğin anlamda gelmeyeceğini bilerek ...
Yaşamının büyük bir bölümü,
yaşamına yön verme çabalarınla geçecek
öyle ki, gün gelecek, bakacaksın,
yaşamın, yön bulma çabasıyla döne döne,
yola hiç çıkamamış...