'Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım...'
☆•°Böylesine güzel bir gökyüzünün altında, bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyordu?°•☆
°•°Umut belki de gelecek sayfadadır.
Kapatma kitabı.•°•
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ey ömrünü destan gibi yürüyenler
Yaşayan kimdir gerçekte ölen kim
Yaşarken bile tükenenler mi
Yılgın yılgın düşenler mi
Yoksa çekilip tarihin burçlarına
Bayrak bayrak ölümsüzleşenler mi
Oysa toprak yorulur biz yorulursak
Susarsak bütün dünya susar
Işte bu yüzdendir hep çektiğimiz
Ve ölürken bile
Bir ışıklı selamdır güneşe
Celladımızdan son istediğimiz