Yaşamak ciddi bir şeydir fakat altmışına gelip de tedavi olmaya kalkışmak gençlikte hayatın tadını çıkaramadım diye yakınmak bağışlayın ama hafifliktir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Benim içimdeyse sanki çok,çok eskiden doğmuşum gibi bir duygu var...Hayatımı, bitmez tükenmez kuyruğu olan bir elbise gibi sürüklüyorum sırtımda...Çoğu kez de hiç yaşama isteği olmuyor içimde.