Bundan sonra başımıza ne gelirse gelsin ,asla çocukluktaki kadar kötü olamaz .
-
Yaşımız ne kadar küçükse o kadar kırılgan ,savunmasız ,kalıcı yaralar almaya açığızdır ; ve yaşımız küçüldükçe ,yaşanan şeyi de artan bir şiddette duyarız .
Sevmek bir eylemdir,edilgen bir duygu değil.
Bir şeyin içinde olmaktır,bir şeye kapılmak değil.
En genel biçimiyle sevmenin etkin yapısı ,sevmenin almak değil öncelikle vermek olduğu biçiminde tanımlanabilir.