Sevmek bir eylemdir,edilgen bir duygu değil.
Bir şeyin içinde olmaktır,bir şeye kapılmak değil.
En genel biçimiyle sevmenin etkin yapısı ,sevmenin almak değil öncelikle vermek olduğu biçiminde tanımlanabilir.
İçimde birikmiş söz yığınının sabrı tükenebilir de . Ama ya yine kilitlenirse dilimde kelimeler ?..
Nasıl dayanılır onca sabırsız ama önü alınmış kelimenin ağırlığına ?
Bana lazım olan ,sakınmasız konuşmak .
Yeri zamanı geldiğinde ,kendi sesimle ,
gelmişimiz geçmişimiz bugünümüz yarınımız için
kendi rengimce yüksek sesle konuşmak ./