Hele şunu hiç bilemediniz Bay Yargıç ; bilemediniz ki ,köklerimizi biz ancak kendimiz kurtarabiliriz ,başka kimse değil . Bütün gerçek kötülükler bize bizden yönelir .
İman,sahibini hep tetikte tutar;evde,işte,sokakta,kalabalıkta ve yalnız başına ...
Sokaklar yargıç doluysa ,sokaklar yargıçtan geçilmiyorsa ,imanınızı savunmaya hazır olmalısınız .
Gün gelir ,insanlar ve olaylar değişir gibi olur ;aksilikler birbirini izleyebilir .Ama ,iman hep varsa ,hep “önce” kalabilmişse o,en ağır uykunun üstesinden gelinebilir .
Genç kızken hiç bir zaman onlara benzememeyi dilediği kendilerini hayatın akışında kapıp koyuvermiş kadınlar gibi olmayı da denedi . Ama , yine de hep en çok kaçtığı sığınağı suskunluğuydu.
Evliliğimiz bütün hayatımız demek,bu böyle !
(Dünyada ve ahirette evliliğimiz kadar varız.!)