-Spoiler içerebilir-
"...Bazen ah diyorum durmadan,
Şimdi ben ahlatın başında,
Otuz iki yaşımda.
Ahlar ağacı gibi.
Rengarenk çaputlar bağladım yıllarca dallarıma,
Mavi, mor, kırmızı ve yeşil,
İstedim, hep istedim,
Sen iste derdim, iste yeter ki
Vereyim.
Her istediğimi verdim.Arttım, fazlalaştım,
Eksikli yaşamaktan.
Ahlar ağacıyım, gibisi fazla.
Başka bir şey istemem
Artık beyazlaşan üç-beş tel saçıma,
Hesabımı vermekten başka.
Vasiyetimdir:
Dalgınlığınıza gelmek istiyorum
Ve kaybolmak o dalgınlıkta."
Senin şiirlerinin zerafeti nasıl anlatılır ki bilmiyorum. Nasıl başlanır söze, bildiğim sen ve senin şiirlerinin insanı şair edebileceği, böyle bir yan etkisi var evet.
Bir de biliyor musun üç kitabını da çok seviyorum ama Ah'lar Ağacının yeri çok ayrı bende. O kadar çok paylaşım yaptım ki burda da büyük bir keyifle hem de, ama herkes bilsin istiyorum, okusun istiyorum, Ah'lar Ağacını da, Siz Aşktan N'anlarsınız Bayım?'ı da, Kalbimin En Doğusunu da... tüm şiirlerin bilinsin ve paylaşılsın istiyorum.
"..Bazı yaralar yararlıdır buna inan,
Bazı yaraların ortasından küçücük bir el,
Sanki geçmişine çiçek uzatır,
Bazı yaralardan sızan kanla,