Ferda & Murat

Ferda & Murat
Lütfen mesaj yazmayın.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·76 syf.··
2018 106. kitabı
·
21 saatte okudu
·
Okunma: 26 Kasım 2018 20:04
-Spoiler içerebilir- "...Bazen ah diyorum durmadan, Şimdi ben ahlatın başında, Otuz iki yaşımda. Ahlar ağacı gibi. Rengarenk çaputlar bağladım yıllarca dallarıma, Mavi, mor, kırmızı ve yeşil, İstedim, hep istedim, Sen iste derdim, iste yeter ki Vereyim. Her istediğimi verdim.Arttım, fazlalaştım, Eksikli yaşamaktan. Ahlar ağacıyım, gibisi fazla. Başka bir şey istemem Artık beyazlaşan üç-beş tel saçıma, Hesabımı vermekten başka. Vasiyetimdir: Dalgınlığınıza gelmek istiyorum Ve kaybolmak o dalgınlıkta." Senin şiirlerinin zerafeti nasıl anlatılır ki bilmiyorum. Nasıl başlanır söze, bildiğim sen ve senin şiirlerinin insanı şair edebileceği, böyle bir yan etkisi var evet. Bir de biliyor musun üç kitabını da çok seviyorum ama Ah'lar Ağacının yeri çok ayrı bende. O kadar çok paylaşım yaptım ki burda da büyük bir keyifle hem de, ama herkes bilsin istiyorum, okusun istiyorum, Ah'lar Ağacını da, Siz Aşktan N'anlarsınız Bayım?'ı da, Kalbimin En Doğusunu da... tüm şiirlerin bilinsin ve paylaşılsın istiyorum. "..Bazı yaralar yararlıdır buna inan, Bazı yaraların ortasından küçücük bir el, Sanki geçmişine çiçek uzatır, Bazı yaralardan sızan kanla,
Ah'lar AğacıDidem Madak · Metis Yayıncılık · 202126,4bin okunma
Abdulselam Gözütok isimli okura yanıt verildi
Ferda & Murat
Çok teşekkür ederim zarif yorumunuz için..
Puan vermedi·76 syf.··
2018 106. kitabı
·
21 saatte okudu
·
Okunma: 26 Kasım 2018 20:04
-Spoiler içerebilir- "...Bazen ah diyorum durmadan, Şimdi ben ahlatın başında, Otuz iki yaşımda. Ahlar ağacı gibi. Rengarenk çaputlar bağladım yıllarca dallarıma, Mavi, mor, kırmızı ve yeşil, İstedim, hep istedim, Sen iste derdim, iste yeter ki Vereyim. Her istediğimi verdim.Arttım, fazlalaştım, Eksikli yaşamaktan. Ahlar ağacıyım, gibisi fazla. Başka bir şey istemem Artık beyazlaşan üç-beş tel saçıma, Hesabımı vermekten başka. Vasiyetimdir: Dalgınlığınıza gelmek istiyorum Ve kaybolmak o dalgınlıkta." Senin şiirlerinin zerafeti nasıl anlatılır ki bilmiyorum. Nasıl başlanır söze, bildiğim sen ve senin şiirlerinin insanı şair edebileceği, böyle bir yan etkisi var evet. Bir de biliyor musun üç kitabını da çok seviyorum ama Ah'lar Ağacının yeri çok ayrı bende. O kadar çok paylaşım yaptım ki burda da büyük bir keyifle hem de, ama herkes bilsin istiyorum, okusun istiyorum, Ah'lar Ağacını da, Siz Aşktan N'anlarsınız Bayım?'ı da, Kalbimin En Doğusunu da... tüm şiirlerin bilinsin ve paylaşılsın istiyorum. "..Bazı yaralar yararlıdır buna inan, Bazı yaraların ortasından küçücük bir el, Sanki geçmişine çiçek uzatır, Bazı yaralardan sızan kanla,
Ah'lar AğacıDidem Madak · Metis Yayıncılık · 202126,4bin okunma
Ferda & Murat
Teşekkür ederim paylaşımınız için..Ne kadar da doğru ifade etmişsiniz.. Hiç umursamadan deseniz de bizde öyle olamadığını biliyoruz.. Siz hep yazın, hep dışa atın ve bizi incelemelerinizden mahrum bırakmayın..
Ah'lar Adres Sormaz..
Puan vermedi·76 syf.·
2018 57. kitabı
Ahh Didem Ahh!! Yazma konusundaki özrümü görmüyorum , şiirlerini okudukça , bağlılık, bağımlılık gibi bir şey işte burada yazmaya zorluyor beni. ‘’Bir zamanlar kendimi Bulunmaz Hint kumaşı sanmıştım. Kaç metredir benim yokluğum? Benden daha çok var sanmıştım. Benim yokluğumdan dünyaya Bir elbise çıkar sanmıştım. Dünyanın çıplaklığına bakmaya utanmadan Sonunda ben de alıştım. Ah...dedim sonra, Ah!’’ İyi niyetim suistimal edildiği için çok üzgünüm. İnsan samimiyeti, duyarlılığı rencide edilince çok üzülüyor. Hadi bu sefer yalan değildir inan diyerek aldandığımdan sonra bütün vücudum felç geçirebilir sanıyorum. Dur bir nefes alayım. Alayım ama gerçekten, uzun upuzun bir nefes. Ne olduğunu anlatayım; Süslü cümlelere ihtiyacımız var mı sahiden ? Gönülden gelen tek bir kelime bile yetmez mi hali anlatmaya.? Hepimizin hayatımızdaki onlarca insana söylemek istediği cümle. Ya da diğer okurların durumu nedir bilmem ama benim kaç gündür dilimde: İçimdeki ah'larla yaşamaktan yoruldum. Sabahı temiz ve duru bir başlangıç sayarak varlığı, gönül genişliği, bakışları dua olan güzel insanlara rast geleyim istiyorum... Her kırıp üzdüğümde, gereksiz yere yargıladığımda kaç cümle geçiriyorum hafızamdan? Kaçar kelime tüketiyorum duygularıma, hissiyatlara kim bilir? Ne kazanıyorum ki ; dönüp dolaşıp gene aynı puslu havada mutsuz oluyorum, mutsuz ediyorum. Ahh Didem, Kendimden şikayetim olduğu anlarda , Yorgunum deme; kalk ve yürümeye başla. Yüreğin götürecektir seni gitmek istediğin yere. Çekinme, teslim ol nasibine diye adım atıyorum , Yetmiyor bir de ;
Ah'lar AğacıDidem Madak · Metis Yayıncılık · 202126,4bin okunma
Ferda & Murat isimli okura yanıt verildi
Ferda & Murat
Olanı söylüyorum ben.. ama ne olur taşmasın hüzünleriniz “iyi ki” anlarınız çok daha fazla artsın ve tabi ki iyi ki dedirtenleriniz de.. iyi ki varsınız..