Çünkü insanın bir derdi olduğunda sanki dermanını, çaresini bulacakmış gibi kime rastlarsa anlatmak ister. Anlatacak insan bulamadığı takdirde de kendi kendine yahut taşlara, duvarlara anlatmaya mecbur olur.
Uzun ve güzel bir yolculuk olacak. Soğuk günlerime sıcak bir fincan çay mutluluğu gibi... Sayfalara girip başkalarından tekrar ve tekrar kendime bakmak gibi.