Korku cezadan çok daha fazla ürkütücüdür,çünkü ceza kestirilebilir bir şeydir,ancak korku belirsizdir ve o gerginlik sonsuz bir dehşet duygusu yaratır.
Öncelikle kitabı çok beğendim.Bir cinayet üzerine kurulan aşk romanı diyebileceğim bir eserdi. Kitap akıcıydı sanki o olayin içinde bende vardim hatta kendimce katil bu çıkacak felan diyordum ama hiçbir şekilde tahmin etmedigim bir sonla karşılaştım.
İnsanların birbirini ilk tanıma anındaki mesafeyi yok eden şey neydi; konuşmak mı, bir arada zaman geçirmek mi, birbirini daha iyi tanımak mı? Siz’den sen’e geçiş gibi, ne zaman ve neden öyle olduğu anlaşılamayan bir şeydi bu.