~Gel ey sevgili
İstersen yar ol gel
İstersen yara
Ne gönlümün derdini sor bana
Ne sararan yüzümü sor
Ey gönlümün sol yarısı
Aklıma koydum seni aklım almadı
Kalbime koydum seni sana doymadım
Arşımın aşkı yar
Aşk sandığın kadar değil yandığın kadar!~
Oğuz Durusu
-Çok mu güzel?
-Bence güzel kelimesi ondan türemiş. Yüzünü sanki çiçeklerle yıkıyor. Bildiğim tüm güzellikler onda toplanmış.
-Seni sevdiğini biliyor mu peki?
-Bilmese bana öyle gülümsemez.Hem her şeyi söylemek mi gerekiyor. Bazı şeyler hissedilir.️