"Kaçılacak bir kitap olmalı yine de. Ruhumuzun ancak ona kaçtığında dinginleşecegi bir kitap. Ondan uzak kaldığımız için anlamadığımız birbirimizi. Seneler geçse de hep yeni kalacak bir kitap. Bir melekten işitilen ilk defa. Bir melekle inen yeryüzüne."
Kaçılacak bir kitap olmalı yine de. Ruhumuzun ancak ona kaçtığında dinginleşeceği bir kitap. Ondan uzak kaldığımız için anlamadığımız birbirimizi. Seneler geçse de hep yepyeni kalacak bir kitap. Bir melekten işitilen ilk defa. Bir melekle inen yeryüzüne.