Hira

Hira
"Düşünüp görebilenlere nice ibretler vardır." (Hicr.75)
Öyle bir yorum yap ki okuyan 2-3 dakika hayatı sorgulasın
19.03 isimli okura yanıt verildi
Hira
Eski bir arkadaşımı hatırlattı
Reklam
ALABORA
1/10
·518 syf.··
2025 71. kitabı
Herkese Merhaba, Evet , nerden nasıl yardırsam diye düşünüyorum. Midem bulanıyor bulanıyor yani, bu hikayenin kitap olarak çıkması beni dehşete düşürdü resmen... sıfır puan olsa onu verirdim yani... kitabın fiyatı 300 tl üzerinden satılıyor yazık yazık kağıt israfı resmen... İlk yorumlara bakayım dedim; yorum yok, varda konusu yazıp bırakmışlar... zaten güzellemesi asla yapılmayacak bir kitaptı.... esra erol programanın hikayeleri alıp yazılmış gibiydi. Bir kadın karakteri bu kadar midesiz olması beni şaşkına cevirdi ve yaptıklarını ‘’aşk’’ kelimesi altında kendini haklı görmesi , bu yüzden öyle yaptım demesi daha aşağalayıcı bir durumdu. Ortaya bir konu atılmış ama aşırı rezi bir şekilde devam etmiş bir hikayedir. Ben wattpad üzerinden okudum, gözlerim kanıya kanıya hemde... Konu bence şu; evli adamlara aşık olup,aşkı adına altında başrol olmak... direk bunu empoze edilmeye çalışılırmış... kızın düzgün bir hayatı varken 19 yaşında evli adama aşık oluyor ve onunla metres hayatını yaşıyor... kız adamın evli olduğunu bilerek aşk yaşıyor lütfen bunu bir bilin... aşık olmuş, ona öyle bakan olmamış fılan zannedersınız 40 yaşında da ömür devirmişte kendını acındırıyor mal mal... işte 4 sene boyunca adamla yaşıyor bu şekil neyse adamın psıkopat ortaya cıkıyor işte kızın ailesini öldürmüş kızı eve kilitlemiş, kızda kaçmış, sokakta yaşıyor fılan hamıle bideee, zaten kıtap bu şekil başlıyor.. işte başrol adamla bır kaza sonucu tanışıyorlar fılan... gel gelelım ne oldu? Başrol adamda EVLİ... Şimdi hıkayenın gidişatı geçin gençler; bunu okuyup beğenenleri inanamıyorum... o kadar normal anlatmış ki bu olayı, evli olması adamın karısı ile sevişmesi fılan cok rahat bır şekilde anlatılmış yani... hikaye o kadar zehirliydiki, aşırı kötüydü. Bu konu üzerinden nasıl aşk hıkayesi
1000k
Alabora: İlk HamleS. Narin · Kaktüs Sanat Yayınları · 202518 okunma
Hira
İğrenç. Ne yazarin ne yayinevinin ne de okuyup beğenenlerin kafa yapısını anlayamıyorum. Bı insan böyle biseyi nasi normal görür yahu
İlân
ben artık kitap okuyamıyorum. ama burayı çok özlüyorum. alıntılarla kavga ettiğim inceleme yazmak için heyecanlanan o kızdan alacağım var. ne yaşadım da bu hale düştüm bilmiyorum. bu döngüyü kırmak için heyecanlandığım kitaplar okumaya çalıştım ama olmadı üç beş sayfa okuyup bıraktım. o yüzden bu profil geçici bi süreliğine kitap okumayı bıraktı. :( dua edin çabuk geri gelsin
1000Kitap
Hira
Resmen aynı şeyi yaşıyorum... Aglicam ya off
9/10
·376 syf.··
2025 5. kitabı
·
20 saatte okudu
·
Okunma: 08 Şubat 2025 15:01
Merhabalarrr. Bu seferr "mutlu son istiyorsan son sayfaları okuma!" kitabıyla geldim dostlarım. Keşke ben de okumasaydım ama olan oldu artık. Dediğim gibi mutlu son istiyorsanız psikolog seansı mevzusu kitaba geldiğinde yani 310-320 gibi sayfalarda kitabı bırakın. Kalbiniz kırık şekilde bütün gece bir kitaba üzülmek istemiyorsanız tabii. Hafif bir dil, güzel bir sevgi, acılı bir geçmiş var kitapta. Mutsuz sonu hissettiren ama ümidi asla yok etmeyen bir kitap. Mutsuz sonları severim genelde ama bu kitapta kalbimi kırdı bir tık, ne diyim. Kitapta eskinin hatırlanması gereken bir yerde kitabın başından sayfalar tekrar yazılmış ve bu beni rahatsız etti. Aynı şekilde erkek başrolün geçmişini anlaşmasından sonra o anları 1. Kişi ağzıyla çocukluk anısı olarak tekrar yazma gereği duymuş yazar ki bence yazarın kalemi için bu yanlış bir tercihti. Artı olarak zaten dinledik, neden tekrar yazarsın? Madem yazacaktın anlatmasaydın? Yani çok gıcık mevzular da vardı kitapta. AMA Tam rs kurtarıcısı bir kitap be dostlarım. Yani kafa dağıtmalık (sonu atlanirsa tabii), tatlis bir kurguydu. Tanımaya değer karakterler vardı . Önereceğim ama sonu konusunda şiddetle uyarı yapacağım bir kitap dostlarım. Öneriyorum ve sonuna dikkat edin diyorum. İyi okumalar dilerimm. İzler Kalır Sude B. Smut yok. Uyuşturucu var ama iğrenç bir şey olduğu konusunun üzerinde sağlam durulduğu için sıkıntı olacağını sanmam. Yine de hassasiyetinin varsa bilin. Olum ve şiddet travma şeklinde çokça yer alıyor.
1000Kitap
İzler KalırSude B. · Pukka Yayınları · 20241,874 okunma
Reyyan Paralı isimli okura yanıt verildi
Hira
Reyyan Paralı yaa ben o sonu okuyunca tek kitap olduğunu düşünmüştümm. O zamaan erkek karakter ölmedi mi yani, ay mutlu oldum şimdi lajshzhzhzhs
9/10
·376 syf.··
2025 5. kitabı
·
20 saatte okudu
·
Okunma: 08 Şubat 2025 15:01
Merhabalarrr. Bu seferr "mutlu son istiyorsan son sayfaları okuma!" kitabıyla geldim dostlarım. Keşke ben de okumasaydım ama olan oldu artık. Dediğim gibi mutlu son istiyorsanız psikolog seansı mevzusu kitaba geldiğinde yani 310-320 gibi sayfalarda kitabı bırakın. Kalbiniz kırık şekilde bütün gece bir kitaba üzülmek istemiyorsanız tabii. Hafif bir dil, güzel bir sevgi, acılı bir geçmiş var kitapta. Mutsuz sonu hissettiren ama ümidi asla yok etmeyen bir kitap. Mutsuz sonları severim genelde ama bu kitapta kalbimi kırdı bir tık, ne diyim. Kitapta eskinin hatırlanması gereken bir yerde kitabın başından sayfalar tekrar yazılmış ve bu beni rahatsız etti. Aynı şekilde erkek başrolün geçmişini anlaşmasından sonra o anları 1. Kişi ağzıyla çocukluk anısı olarak tekrar yazma gereği duymuş yazar ki bence yazarın kalemi için bu yanlış bir tercihti. Artı olarak zaten dinledik, neden tekrar yazarsın? Madem yazacaktın anlatmasaydın? Yani çok gıcık mevzular da vardı kitapta. AMA Tam rs kurtarıcısı bir kitap be dostlarım. Yani kafa dağıtmalık (sonu atlanirsa tabii), tatlis bir kurguydu. Tanımaya değer karakterler vardı . Önereceğim ama sonu konusunda şiddetle uyarı yapacağım bir kitap dostlarım. Öneriyorum ve sonuna dikkat edin diyorum. İyi okumalar dilerimm. İzler Kalır Sude B. Smut yok. Uyuşturucu var ama iğrenç bir şey olduğu konusunun üzerinde sağlam durulduğu için sıkıntı olacağını sanmam. Yine de hassasiyetinin varsa bilin. Olum ve şiddet travma şeklinde çokça yer alıyor.
1000Kitap
İzler KalırSude B. · Pukka Yayınları · 20241,874 okunma
Reyyan Paralı isimli okura yanıt verildi
Hira
SPOİ, Kitabın sonunda başrol kızımız başrol erkegimizi tedaviye ikna ediyor. Beraber psikoloğa gidiyorlar ama erkek karakter daha çok içine kapanıyor, sensa gitmiyor, kendini yetersiz ve kötü görüyor. Bir gün kızımız başrol erkegimizi ulaşamıyor ve bu sebeple de evine onu gormeye gidiyor. Fakat gittiğinde onun yüksek doz uyuşturucu ile intihar ettiğini görüyor. Ona bir not bırakmış. Onun ışığını söndürmek istemediğini ve önünde onu bekleyen çok güzel bir hayat olduğunu, fakat böyle bir hayatın onun için olmadığını, yine de onu çok sevdiğini yazıyor. Tabii intiharı, yine kitabın başında nasıl planladiysa öyle yapıyor.
Reklam