Helin

Helin
@_Lavini_a
Ben seni yazdım, herkes şiir sandı...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben zannediyordum ki ömürlerimizin teknesini istediğimiz sahile götürmek için yalnız onun dümenini ele almak kâfidir..."
Sayfa 76·Kitabı okudu
Alıntı
Hatıralarının en güzelleri en eskileriydi...
Alıntı
Vicdanımın sesini daima dinleyeceğim.
Alıntı