"Allah'a duyduğumuzun dışındaki bütün sevgilerin yeri
kalbin dışıdır. Kalbin kabuğu da diyebilirsin. Yani yine kalbine alırsın ama dışına koyarsın. Çünkü içerisi sadece O'nun sevgisi içindir. Orası O'na özeldir."
Durum şöyleydi: Beyin kendisine yüklenen üzüntü ve acıları kaldıramıyordu."Pes ediyorum;ancak bütünü korumaya önem veren biri varsa,o zaman üzerimdeki yükün bir kısmını omuzlayabilir,işte o zaman bir süre daha idare edebilirim"diyordu.