Tᴜ̈ʟᴀʏ✵

Tᴜ̈ʟᴀʏ✵
Hafiften kafadan gidik oluşumun prenses kimliğime ayrı bir hava kattığını düşünüyorum Gülümseyerek gitmeli, başka çare yok.!
güzel şeyler olsun demiyorum ama uyandığımıza değsin istiyorum
Her şeyin bir sonu olduğuna göre fakirliğin de bir sonu var değil mi?
Sayfa 33
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
özlemek ne garip şey..ölüyorum sanıyorsun ama ölmüyorsun
Özlemek basit bir iş değil…Hele ölen birini özlemek… İnsanoğlunun hiçbir duygusu, bir ölüyü özlemekle kıyaslanamaz O Yıl Ahmet Altan
Alıntı
dünya doğmak için mücadele ediyor ;şimdi canavarların zamanı
Bu topraklarda bir ümit yok. Hep aynı canavarı doğuran bir ucube gibi hep aynı korkunç adamları doğuruyor bu toprak.
Sayfa 362
Alıntı
Aziz Nesin kadar öngürülü olmak zor zanaat :))
Bitmiyor bu insanlığın budalalığı, birbirlerini öldürüp duruyorlar.
Sayfa 362
Alıntı
en az ölüm kadar korkar insan yaşamaktan karıştırır puslu düşü
Herkes ölmekten korkuyor ana asıl doğmaktan korkmak lazım… Doğmak, ölmekten daha tehlikeli.
Sayfa 362
Alıntı