Samet arman

Samet arman
@_Okurzade_
Instagram ; okurzade
Lise
Gaziantep
Gaziantep
26 okur puanı
Temmuz 2019 tarihinde katıldı
Verilmek istenen mesaj çok guzel
-Ama senin malın mıydı üzüm? -hayır... -peki,başkalarının malını almayı kim öğretti sana? -Karnım acıkmıştı... -Açlık, bizim olmayan şeylere sahip çıkmamız için iyi bir neden değildir çocuğum...
Sayfa 86 - Türkiye iş bankası kültür y.·Kitabı okudu
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
GUNAYDINN
"Ah, ne kötü hastalıkmış bu açlık..."
Sayfa 18 - Türkiye iş bankasi k. Y.·Kitabı okudu
Edebiyat

Samet arman

, bir kitap okudu
8/10
·115 syf.·
Beğendi
·
12 saatte okudu
·
2019 105. kitabı
William Shakespeare
8.1/10 · 14,8bin okunma
Insanın aklı topuklarında olsaydı, çatlak olmaz mıydı...?
Sayfa 39·Kitabı okudu
Edebiyat