Benim adım siyah♡

Benim adım siyah♡
@_Perestis
LAL...
Giyotin'den kurtarmaya çalıştığımız bir sürü insanın ölümden kurtulmasına sevinmeyelim. Uzun ceza, idamdan beter...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tenhaları melce ederek kaçsa da insan, Kurtulmaya imkan var mıdır asrı beladan.
Hiçbir korku ölüm korkusundan beter değil.
Yiğidi kılıç kesmez, bir kötü söz öldürür.
“Ta beşikten mezara dolandırıldığımızı biliyoruz. Yine de yaşamayı sürdürüyoruz"