... Şimdi yazdığım bu şeyler memento mori gibi görülebilirler.İnsanın aklına ölümü getiren şeyler gibi yani. Ve fakat bu aynı zamanda insan oluşumuzu ve insanlığımızı da hatırlatmaz mı? Hayatın son adımının ölümün kapısına doğru olduğunu biliriz. Ama bizi hayattan uzaklaştıran bu son adım, ölümsüzlüğün ilk adımı değil midir sanki?