EFLAHU

EFLAHU
@_RAH_
Ruhuma üflenen o nefesle ağzıma kadar tıka basa doluyum kendimden taşıyor yine kendime sızıyorum.
Şu kalabalığın içine gözlerim kapalı olarak karışsam bir kuvvet beni muhakkak hiç şaşırtmadan doğru ona götürecektir.
Reklam
Allahın ruhlara üflediği o nefes Kiminde bed trip Kiminde good trip
Yol
Bir elimizde şarap bir elimizde kuran, bir helaldir işimiz bir haram, şu yarım yamalak dünyada ne tam kafiriz ne tam müslüman."
Neden ben? Ben ölümden çok korkarım...’’ ‘’Biliyorum. Anne karnında karanlıktaki bebeğe denseydi ki: ‘Dışarıda aydınlık bir dünya var, yüksek dağlarla dolu, büyük denizleri olan, dalgalanan düzlükleri olan, çiçekleri açmış güzel bahçeleri olan, dereleri olan, yıldızlarla dolu bir gökyüzü ve alevli güneşi olan... Ve sen, bu mucizelerle yüzleşmek yerine, karanlıkla çevrilmiş oturuyorsun...’ Doğmamış çocuk, bu mucizeler hakkında hiçbir şey bilmediği için, hiçbirine inanmayacaktır. Tıpkı ölümü karşılarken bizim gibi. İşte bu yüzden korkarız. Ölüm nasıl olur da son olur Hassan oğlum, benim düğün gecemde mutsuz olma. Sonsuzlukla olan evliliğimin artık zamanı geldi.’’ Bab aziz filminden bir replik.
Yol
Oldum olası içimde biri bütün gücüyle hiç kimse olmamaya çalışıyor.
Reklam