EFLAHU

EFLAHU
@_RAH_
Ruhuma üflenen o nefesle ağzıma kadar tıka basa doluyum kendimden taşıyor yine kendime sızıyorum.
Kalbim de yüzyılın dağınık sancısı Ruhumda ise ahir zamanın ayak kaydıran imtihanlarının açtığı derin bir yara var.
Felsefe-Düşünce
Reklam
Senden uzaklığım çok yakın olmandandır. Sen benim gözlerimsin, ondan seni göremiyorum...
İçimizde de aynı macera sürüp gider. Roma, nefsimizdir. Ama, kalbimizdeki bir mihrab ışığı yandığı sürece, ruhumuzun Zekeriyaları, Yahyaları, Meryemleri ve İsaları gelecek ve ölmüş olan, öleyazan ruhumuz dirilecektir.
Yolda binlerce tuzak ve tane var. Bizse aç ve haris kuşlar gibiyiz...
Yol
İnsanın kendisine nasıl görünüyorum sorusundan çok nasıl görüyorum diye sorması tekamülümüze olumlu etkisi olabilir. Güzel göremiyorsakta kalbimizin tozlarını almamız gerekiyor. içi güzel olan dışarıyıda güzel görür Çünkü biz gözümüzle bakar gönlümüzle görürüz.
Yol
Reklam