İçimizde de aynı macera sürüp gider. Roma, nefsimizdir. Ama, kalbimizdeki bir mihrab ışığı yandığı sürece, ruhumuzun Zekeriyaları, Yahyaları, Meryemleri ve İsaları gelecek ve ölmüş olan, öleyazan ruhumuz dirilecektir.
İnsanın kendisine nasıl görünüyorum sorusundan çok nasıl görüyorum diye sorması tekamülümüze olumlu etkisi olabilir.
Güzel göremiyorsakta kalbimizin tozlarını almamız gerekiyor.
içi güzel olan dışarıyıda güzel görür
Çünkü biz gözümüzle bakar gönlümüzle görürüz.