GÜL

GÜL
@_Rosee_
Yarayı açık bırakırsan acıtır. Kapatırsan izi kalır. İp geçmez, iğne dikmez. Bazı insanlar, seni bazı anlarla yaşamak zorunda bırakır.
Sayfa 107·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
En büyük yaran ilk vazgeçişindir. En çok ilk vazgeçişlerin izi kalır. Çünkü izi kalan yara, hiç iyileşmemiştir aslında.
Hiç - Sevmedi mi hiç seni? - Sevdi. Yani sevdi sanırım. - Sanırım derken? - Hep sevdiğini söylerdi,çok sevdiğini. Beni asla bırakma derdi. - Sonrasında ne oldu? - O bıraktı beni. - Nasıl yani? - Basbaya bıraktı beni.
Ben senin yarana bakıp nasıl acıdığını anlarım, Sen benim neye kırıldığımı fark edemezsin...
"Bir kış sabretmişsin de tam çiçek açacakken, dolu vurmuş gibi oluyor bazen hayat"