Üzüldüğünüzde, moraliniz olmadığında
Yanınızda olan insanları sevin.
Sessizliğinizden bile sizi anlayan insanlara değer verin..
Gerisi boş bir kalabalık..
Zaman israfı..
Her kitabın farklı bir dünyası varsa eğer,
Gel beraber o dünyalarda kaybolalım..
Hikayeler biriktirelim...
Hatıralar bırakalım...
Sadece ikimize ait bir dünya seçelim ve orda sonsuza kadar yaşam sürelim..
Kendi kitabımızı, kendimiz yazalım...🕊️☘️