Sessiz okur

Sessiz okur
@_Sessiz_okur
Öğrenci
Lisans
Ankara/Karabük
1 Ağustos
8 okur puanı
Ağustos 2017 tarihinde katıldı
7/10
·216 syf.·
2020 10. kitabı
Çizimleri çok güzeldi sadece savaş sahneleri çok karışık geldi belki de ilk kez manga okuduğum içindir onun dışında konusu ve karakterleri çok güzel 2. Kitabını hemen okuyacağım
All You Need Is Kill — Öldür Yeter Cilt: 1Hiroshi Sakurazaka · Akılçelen Kitaplar · 20151,844 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
9/10
·256 syf.·
2019 18. kitabı
Kitap mükemmel bir zeka ile yazılmış çok ince düşünülmüş gerçekten ben normalde çok cinayet kitabı okuduğum için katilin kim olduğunu kitabın sonunu hep tahmin ederim ama bu kitapta kesinlikle öyle olmadı asla tahmin edemedim Agatha Christie farkı bu olsa gerek gerçekten mükemmel bir kitaptı herkes bir şans vermeli kesinlikle
Doğu Ekspresinde CinayetAgatha Christie · Altın Kitaplar · 201936,1bin okunma
10/10
·80 syf.·
2019 14. kitabı
Bu yazarın daha önce bir kitabını daha okumuştum ama kesinlikle bu kitabını daha çok sevdim duyguları çok güzel anlatmış o çaresizliği o korkuyu iliklerime kadar hissettim. Baş kadın karakterimizin birşeylerin farkına varmasını ve özellikle sonunu çok beğendim. Bu kitap bu ay okudum en güzel ve en verimli kitap olabilir.
KorkuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Yayınları · 2022125bin okunma
Puan vermedi·336 syf.·
2019 13. kitabı
·
Bu kitaba çok büyük beklentilerle başladım ama ne yazık ki beklentilerimi karşılamadı konusunu ve karakterlerini çok sevdim özellikle tom karekterini baş kadın karakterimizi ise çok güçlü ve çok zekice yazılmış ama sonu kitabın sonunu gerçekten beğenmedim böyle bitmemeliydi kitabın ortasından sonra olaylar hiç mantıklı ve güzel bulmadım daha iyi kesinlikle yazılabilirdi ama konusu karakterleri için okumaya değer
KafesJosh Malerman · İthaki Yayınları · 201814,7bin okunma
9/10
·388 syf.·
2019 4. kitabı
Meleğin düşüşü serisi benim okuduğum ilk melekli seriydi ve gerçekten melekli kitapların tam bana göre olduğunu anladım. Hele son kitap cidden çok güzeldi bence serinin en güzel kitabıydı. Seriye yeni katılan karakterleri, herkesin birlik olup savaşmasını gerçekten çok sevdim sadece sonu biraz eksik geldi daha bi 50 sayfa falan devam edebilirdi keşke son bir kitap daha çıkarsa yazar diye düşünmeden edemedim okurken. Bence bu seriye kesinlikle bir şans verilmeli özellikle son kitap
Günlerin SonuSusan Ee · Dex Yayınevi · 2015541 okunma