Seda

Seda
@_Socialwork_
Gün batımı, biten bazı şeylerin de güzel olabileceğinin kanıtıdır. Yeni başlangıçlara..01.01.26
Sosyal hizmet
Lisans
7 Eylül
155 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Sevgi neydi?" Herkesten bir cevap bekliyorum!
Hani beklenmedik sonla biten o filmde Asya içinden şöyle demişti: Sevgi neydi?
Sayfa 46 - KafkaOkur Dergisi, 83. Sayı, Aralık 2023.·Kitabı okudu
Yorumlarda Buluşalım!
Seda
Tüm benliğimizle sevmek ve vazgeçememek ...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatımın en güzel anıymış, bilemedim. Orhan Pamuk ʏᴀşᴀᴅığıᴍıᴢ ᴀɴ, ᴏ ᴀɴıɴ ᴋıʏᴍᴇᴛɪɴɪ ʙɪʟᴇᴍᴇᴅɪğɪᴍɪᴢ ɪçɪɴ ʏᴏᴋ ᴏʟᴜᴘ ɢɪᴅɪʏᴏʀ.
Edebiyat
Seda
Carpe Diem💫
"En güzel sohbetlerden, bazen en berbat sohbetler için ayrılmak gerekiyor."
Seda
Carpe Diem🌙
İyi kararların her zaman rasyonel olması gerekmiyor. Bir noktada mutlu olmak ile ^doğru olanı^ yapmak arasında bir seçim gerçekleştirmek zorundasınız.
Sayfa 270 - Scala Yayıncılık 25. Baskı·Kitabı okudu
1000Kitap
Seda
Doğru olanı seçmek iyi bir karardır ancak rasyonel mi tartışılır🤔