Suna

@_Sunaa·
·
sabitlendi
"...belki hiçbir çağ yok ve kimse aldırmaz yaşamadığına ve aldırmaz hep yaşadığına, mutluluğun kimsesizliğinden başka."
Sayfa 519·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"...bir tecrübe var ki ümit ederim bu tecrübeyi asla edinmezsiniz, o da duyguları yitirmek ve onlardan vazgeçememenin sızısını hissetmektir."
Sayfa 30·Kitabı okuyor
1000Kitap
"Zevk sahibi olacak kadar boş zamanım yok."
Sayfa 25·Kitabı okuyor
1000Kitap
"Bir millet gururunu yitirdiğinde ve kendisini cihanı var eden sebep ya da mazeret olarak görmeyi bıraktığında, kendi kendisini istikbalden dışlamış olur."
Sayfa 16·Kitabı okuyor
1000Kitap
"İnsanı özgür kılmaktan söz edenleri görünce hayrete, hatta dehşete kapılıyor insan. Köleler Köleyi nasıl azad edebilir?"
Sayfa 20·Kitabı okuyor
1000Kitap