Dolunay

Dolunay
@_TheYennefer_
Yaşamak benim için bir ipin üzerinde durmak gibi dengede. Ya hoyratça ilerleyeceğim sağa sola savrulurcasına,ya da olduğum yerde bekleyip ipin kopmasını bekleyeceğim acımasızca..
Kelimelerimi kaybettim,Eksik hissediyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Yaşam geçip gitti, hiç yaşamamışım gibi.”
Sayfa 93
günümüz insanlığından daha iyi..
“Söylediklerinize tümüyle katılıyorum, ama sanıyorum ki münzevi iyi bir adam. Ortalıkta gözükmese de iyi olan bir insanın varlığı, görünür olan ama sadece iyilik taslayan pek çok insanın varlığından daha iyidir?”
Sayfa 58