Dolunay

Dolunay
@_TheYennefer_
Yaşamak benim için bir ipin üzerinde durmak gibi dengede. Ya hoyratça ilerleyeceğim sağa sola savrulurcasına,ya da olduğum yerde bekleyip ipin kopmasını bekleyeceğim acımasızca..
“Sıra halinde içeri girip oturuyoruz. Girerken tüm farklılıklarımızı geride bırakıyoruz.“
Sayfa 24
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Dünya bir bütün, bense dışındayım, bağırıyorum: ‘Ah! Kurtarın beni, zaman halkasının dışına sonsuza dek savrulmaktan kurtarın!’ “
Sayfa 13
~tutmayan uykular~
“Hayır oğlum, bir şey gördüğün yok; kin senin gözlerini kör etmiş. Hep başkasının günahını görüyor, kendininkini göz ardı ediyorsun. Ne diyordun? O daha kötüymüş! Kötülük eden bir tek o olsaydı, ortada kötülük kalmazdı. İki insan arasındaki kötülük sadece birinden mi Çıkar? Kötülük iki taraflıdır.”
Sayfa 37
“Biz her şeyimizi veriyoruz da, neden hiç kimse bize bir şey vermiyor?”
Sayfa 12
“Güçlü olanın da güçsüze ihtiyacı varsa,” diye düşündü, “güçlü olan kim acaba?”
Sayfa 115