Yabancısı olmadığım tek olgu var. O da kendi varoluşum. Belki tek mutluluğum bu. Tek bağlantım. Kendimi kavrayamazsam, tüm varoluşum yitmiş demektir.
Tezer Özlü
Ne güzel şeydi yaşamak...Istıraplarıyla, hiçlikleriyle, kötülükleriyle...Tüm mutlu mutsuz yükü ile hayat yaşamaya değerdi...İnsan bunu eceli kenara itince daha bir yakından anlıyordu.
"Erkekler kadınların sadece vücutlarını mı severler? Onların ruhlarını anlamak, onlarla konuşmak, arkadaşlık etmek, hayatın daha başka zevklerini birlikte paylaşmak istemezler mi? Bir gecelik yatak aşkından sonra, uğruna ölüp bittikleri kadınları terk eden erkekler az mıdır..."