Garson tek çay getirmiş. İlk yudumunu annem almış, sonra bardağı babama uzatmış. Her hafta buluşmuşlar, bir çay söyleyip birlikte içerek açılmışlar birbirlerinin denizine. "Dudağımın iz bıraktığı yeri çevirip, oradan içerde baban" diyor annem. Gördüğüm en güzel öpüşme sahnesi...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bellek iyi zamanlarımızda bize iyi bir dosttur. Çocukluğun ülkesini güneşli bir rüya halinde resmeder. İnsan bir kez melankolinin pençesine düşmeyegörsün, geçmişin sandukasından hep eziyet ve iniltiler çıkar. O güne kadar çocukluğuna ilişkin hiçbir olumsuzluktan söz etmemiş kişi, depresyonun koynunda, o düş ülkesinde kendisine yapılan eziyet ve kötülükleri bir bir hatırlayıverir.