Tanrı kimin tarafında? Her iki tarafı da ızdırap içinde bırakmış gibi görünüyor. Spor seyirciliğinden mi hoşlanıyor? Tanrının, yaşamı için koşan dehşete düşmüş bir ceylanı izlemekten hoşlandığını düşünmek korkunç olmaz mıydı? Onu yere serip boğazına sarılacak, boğazını nefes alamayacağı kadar sıkıp onu boğarak öldürecek bir çitanın yemeği olmamak için kaçan bu ceylanı izlemekten hoşlanır mıydı?