Güveninin sarsılması çok ağır bir durum. Biri sana içten gelse de, samimi bulsan da hiçbirine inanamıyorsun artık. İnanmak istiyorsun ama içinden gelmiyor. Riske de atamıyorsun. Çünkü güvenin bir kez kırıldı mı doğruları bile sorgulamaya başlıyorsun.
Vazgeçmek, her zaman, birini terk etmek veya bir şeyden el çekmek anlamına gelmez. Öyle anlar vardır ki vazgeçmek kurtulmaktır. Onsuz yapamam sandığın her neyse senin bir parçan mı yoksa hayatını karartan bir engel mi bunu ondan kurtulmadan anlayamazsın. Bazı kararlar cesaret ister. Ve bazı kararlar da an meselesidir. Biraz sancılı bir süreç belki ama sonrası kendini bulabilme meselesidir.