Perperiki-a Söe

Perperiki-a Söe
@__Pervane
İnsan unutmuyor, ihmal ediyordu.... #83205681 #87074456 Aynayız sonuçta güzel görünce güzel yansıtıyoruz... (bir dost sözü)
Mutfak Şefi
Lise
Nevşehir
212 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Onlar uyanık halde bana derler ki: "Sen ve içinde yaşadığın alem sonsuz bir denizin sonsuz sahilinde yalnızca bir kum tanesisiniz." Ben düşümde onlara şöyle derim, "sonu olmayan o denizin ta kendisiyim ben ve bütün âlemler benim sahilimde kum taneleridir."
Sayfa 12·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dün bana, hayat dairesinde kararsızca dalgalanan bir zerreymişim gibi gelirdi. Oysa bugün, çok iyi biliyorum ki o dairenin ben kendisiyim. Ve düzenli zerreleriyle hayat, bütünüyle bende devinmektedir
Sayfa 11·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsanlar kendilerine eş seçerken bile genellikle bazı şeyleri hep atlarlar. Güzel mi, iyi huylu mu, beni seviyor mu, dü­rüst mü, eğitimi nedir gibi önemli ama çok yetersiz bilgilerle ha­reket ederler. En önemli şey kişinin tarihidir. Çünkü tarih hep te­kerrür eder. Dayak yiyerek büyüyen biri döver veya yeniden da­yak yiyebilmek için farkında olmadan çok uğraşır. Kavgalı ortam­da büyüyen kavga eder çünkü bunu öğrenmiştir. Mutluluğu gör­memişse, tatmamışsa kendi bunu yaratamaz. Hırs, intikam, suç­luluk duygusu, aşağılanma varsa tarihinde kendisi de bunları ya­pacak veya kendine bunların tekrar tekrar yapılması için çanak tutacaktır. Suçlanmışsa suçlayacak, aldatılmışsa aldatacak, hakkı yenmişse o da hak yiyecektir. Örneğin hep aşağılanan, hep hakkı yenen, sevilmeyen, kabul görmeyen, önemsenmeyen biri ...
Sayfa 399·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular

Perperiki-a Söe

, bir kitap okudu
Puan vermedi·400 syf.·
8 günde okudu
·
Okunma: 11 Nisan 2021 20:20
·
2021 14. kitabı
Gülseren Budayıcıoğlu
8.4/10 · 14bin okunma
Başkasının ne hissettiğini, bazı şeyleri neden yaptığını anlayabilmek, insanlar için her zaman bü­yük bir erdemdir ve kendilerini anlayabilmenin de ilk basamağı­dır.
Sayfa 301·Kitabı okudu