Kaç defa okudum ya da daha kaç defa okurum bilemediğim başucu kitabım benim. Evet, sadece bir çocuk kitabı dersek hata etmiş oluruz. Ama çocukluktan başlayıp, yıllar içinde ara ara okunabilecek, ve her dönem içimizde farklı hislere tercüman olacak bir kitap küçük prens.
İnsanların birbirini inanç, kılık kıyafet, eğitim, statü vb birçok alanda ayrıştırdığı bu toplum ve dünyada, illaki bir ayrım yapılacaksa şayet, “küçük prens okuyanlar ve sevenler” ve “küçük prens okumayan/sevmeyenler” şeklinde yapmak daha isabetli olacak benim için. :)
Zira bu kitabı seven insanların içinde bambaşka ve saklı bahçeler olduğuna inanıyorum.