Her şeyin gölge olduğunu bir kere fark edince, artık can acısı da bir acımasa da bir.
O zaman bitmez zannettiğin her türlü çile de biter.Hem öyle biter ki artık bitse de fark etmez.
""Rüya görüyorum ama kimin ve hangi dünyanın rüyası bilmiyorum… Çok renk, az ışık, hiç ten. Sadece silüet. Dişlerimi sıkıyorum ellerimle... Gözlerimi kapatıyorum şimdilik. Hoşçakal""