-Bu günlerde insanların birbirini nasıl incittigini fark ediyor musun?
+Öyle yaşlı gibi konuşuyorsun ki!
-Bazen çok yaşlı oluyorum. Yaşıtıım çocuklardan korkuyorum. Birbirlerini öldürüyorlar. Hep böyle miydi?
"Siz kalabalıksınız, bense tek başımayım. Bana dilediğinizi yapabilirsiniz. Kuzu gece karanlığında kurda yem olabilir, ama kanı şafak söküp güneş doğana kadar vadinin taşlarını boyar."